Informacjaturystyczna
Akademiabiegania
PatyczakiNordic Walking
MedsarSystem
KorsarzRestauracja
Rudnikw budowie
CampingRudnik

Wszystkie wymienione formy aktywności fizycznej prowadzone są przez wykwalifikowanych instruktorów.

REGULAMIN ZAJĘĆ FITNESS

1. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach fitness jest akceptacja wszystkich punktów poniższego regulaminu.
2. Zajęcia odbywają się według ustalonego grafiku.
3. Uczestnik ćwiczy na własną odpowiedzialność.
4. Instruktor prowadzący zajęcia nie ponosi odpowiedzialności  za powstałe podczas treningów ewentualne urazy ćwiczącego.
5. Przed przystąpieniem do udziału w zajęciach należy każdorazowo poinformować instruktora o ewentualnej niedyspozycji zdrowotnej. Jeśli uczestnik ma wątpliwości czy jego stan zdrowia pozwala na uczestnictwo w zajęciach powinien skonsultować się z lekarzem.
6. Wszystkie objawy złego samopoczucia , które powstały podczas zajęć należy niezwłocznie zgłaszać instruktorowi.
7. W trosce o Państwa bezpieczeństwo wymagamy: punktualnego przyjścia na zajęcia grupowe, uczestnictwa w  zajęciach w odpowiednim stroju, rezygnacji z żucia gumy, zdjęcia biżuterii.
8. Zabrania się uczestnictwa w ćwiczeniach po spożyciu jakiejkolwiek dawki alkoholu lub innych środków odurzających oraz w przypadku złego samopoczucia.
9. Uczestnicy zajęć zobowiązani są do używania sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem.
10. Instruktor nie ponosi odpowiedzialności za wypadki będące wynikiem niezastosowania się do danego Regulaminu.

 

RODZAJE ZAJĘĆ FITNESS

AEROBIK

Zajęcia wzmacniające, kształtujące i modelujące. Po krótkiej rozgrzewce
(10–15 min), najczęściej w postaci prostego układu choreograficznego, wykonuje się zestaw ćwiczeń izolowanych, wzmacniających mięśnie całego ciała,
zakończone 10–15-minutowym stretchingiem.

STEP AEROBIK

Forma zajęć choreograficznych z wykorzystaniem stepu. Celem tych ćwiczeń jest stymulowanie i usprawnianie układu sercowo-naczyniowego. Ze względu na znaczne zaangażowanie mięśni dolnych partii ciała (podczas wchodzenia i schodzenia ze stopnia) stanowi doskonały sposób modelowania ud, bioder i pośladków. Zajęcia na stepie są prowadzone również z użyciem ciężarków, przez co wzmacniają i kształtują zarówno dolne, jak i górne partie mięśniowe.

POWER STEP

Zajęcia cardio z użyciem platformy - stepu, który służy nam do poprawy naszej kondycji i wzmocnienia mięśni nóg. Trening bez skomplikowanej choreografii, skupiony  głównie na dynamicznej pracy przy odpowiedniej technice i kontrolowanym oddechu. Zajęcia bardzo intensywne, poprawiające naszą wydolność. Ciągła praca całego ciała sprawia, iż spalamy dużo kalorii oraz naszą tkankę tłuszczową.